*Madikken* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Nå har samboeren sagt at han vil vi skal begynne å prøve i løpet av siste halvdel av 2009 en gang. Det var jo nettopp det jeg ønsket, så merkelig og kjempekoselig "sammentreff". Tok opp det med barn i sommerferien. Ikke at jeg ville ha da, men at jeg ville snakke litt om fremtiden. Da ble han nesten litt sjokkert. Var liksom ikke forberedt på det med barn. Han sa da til meg at han ikke var klar, at han ville leve livet litt mer først. Skjønte han veldig godt og ville derfor ikke mase mer om det. . Det er jo hans valg også, ikke bare mitt. Har vært flink og holdt babyønsket mitt for meg selv siden da, selv om det bare har blitt sterkere og sterkere. Men han har nok ikke kunnet unngått å sett at jeg koser meg med å strikke babyklær til venninner feks. Det har tydelig synket inn, han har nok tenkt mer på baby etter praten vår i sommerferien. Føler det var lurt at jeg tok det opp en stund før jeg følte meg helt klar selv. Tror gutter trenger å la det synke inn en stund at de faktisk skal bli fedre en dag. Vi har det nok litt mer innebygd =) Han har begynt å kalle den lille hunde vår for "lille baby". Hehe. Sååå søt da. Elsker han over alt på jord. Kan ikke tenke på noe bedre enn å gi ham en liten datter eller sønn en dag, forhåpentligvis i 2010 =) Ikke noe interessant for dere dette, men føler ikke for å snakke om dette med noen av venninnene mine ol. Dette skal være min lille hemmelighet=) Men ville så gjerne dele det med noen likevel, så da måtte jeg bare skrive det her til dere =)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Så hyggelig! Vi er nok en hel gjeng her inne med ønske om en 2010 baby. Så vi får vi snart klare underholde hverandre og prate litt om baby ol. fram til vi starter prøvingen
stinemor87 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Så morsomt at vi er flere:) Jeg og samboeren min ble enige igår om det med barn og vi er enige om at et barn om at å få i 2010 er passe. Jeg føler det litt på samme måte som deg at jeg vil ha noen å snakke om dette med, men har ikke lyst til å fortelle venninner osv om det. Vil at det skal være en hemmelighet, ihvertfall frem til det nærmer seg. Det eneste jeg tenker på nå er at om litt over ett år er jeg kanskje gravid:) Hadde vært koselig å hatt kontakt med noen som har samme planer, hatt noen å snakke med om det som kommer og sånn.. Stine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå