Happy-Mama:) Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Uff, sikkert et dumt spm dette her, men vet ikke helt hvor jeg ellers skal henvende meg... Jeg lurer rett og slett på hva man trenger å ha i vognen? Jeg venter i november, så blir jo et vinter-barn på meg. Har kjøpt kombi-vogn, så da er det jo sånn bag som ungen skal ligge i. Men hva annet skal oppi? Må man ha en eller annen form for pose, eller holder det med en dyne og evt et teppe over der igjen? Føler meg skikkelig grønn altså...
Røde Sonja Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg har en ullpose fra simo. Den anbefaler jeg virkelig. Da vet man at ungen ligger lunt og godt. Mine venner har brukt voksiposer. Dette er ikke et fasitsvar, eller "dette MÅ du bare ha". Ville bare fortelle hvordan jeg gjorde det med mitt vinterbarn.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Finnes ikkje noe fasit på dette. Det viktigste er at barnet ligger varmt og lunt. Skal selv bruke voksipose, men dyne funker også greit. Et lite tips er å ha lammeskinn som barnet kan ligge på. Koster ikkje så veldig mye, og isolerer godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå