~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Det var ikke på noen som helst måte meningen at folk skal måtte forsvare sine valg her. Det er mulig at mitt innlegg virket som et angrep (en del av svarene tyder på det), noe som ikke var meningen. Jeg lurte vel bare i bunn og grunn på om dere bruker vinterjakke på en annen måte enn meg. Synes det var flere som var så opptatt av at jakkene skulle være skikkelige (vann og vindtette, pustende osv), noe jeg anser som unødevndig til vårt bruk (til fra bhg, butikk og besøk). Det er ikke meningen at dere som har kjøpt jakker til en tusenlapp eller to skal føle dere angrepet eller skal føle at dere må forklare dere. Det var simpelthen et spørsmål (fryktelig klønete formulert) om hva dere bruker vinterjakkene til.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Du trenger jo heller ikke forsvare deg da:) Trodde du hadde lært noe siden 2003 hihihi
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 He he, jeg er helt enig med deg, men orker ikke delta i sånne debatter her inne. Enkelte tar jo helt av.. :-/ Det har jeg lært etter 4 år ;-)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg skjønte hvertfall av innlegget ditt at du bare lurte på hvorfor noen føler de trenger dyrere jakker Trenger ikke forsvare deg..
Oi ..! Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg tok også spørsmålet ditt som det det var; en forespørsel om når og til hva folk brukte vinterjakkene. Enkelt og greit. Bare så synd at noen automatisk går til angrep - eller i forsvar - av et slikt innlegg. De glemmer rett og slett å svare på det det spørres etter. Og selv har vi en forholdsvis dyr jakke til gutten vår. Den brukes når vi er ute og handler på lørdager, når vi går tur i byen og på kafé lørdag formiddag og når han sitter i vogna si på tur på søndager.
digger Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg har også kjøpt en forholdsvis dyr jakke da barnet mitt var rundt 1 år, kostet ca. 1000. Har aldri vært så fornøyd med noe ytterplagg, og den passer dette året også. Har brukt den når vi har gått tur i vogna, og når vi drar ut på andre ting. Gikk ikke i bhg da. Hadde kjøpt samme til vinteren hvis det ikke var for at den fremdeles passet. Synes av og til at det er fint å kjøpe litt finere og sjeldnere ting av penger man f.eks. får fra besteforelde og oldeforeldre til barnet.
--arkin-- Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 ok, missforsto deg litt tror jeg. Bruker også den jakka bare frem og tilbake i butikken og bilen. Jeg kunne sikkert å valgt hm jakka til 300kr som den 1200 som jeg har kjøpt. fungerer sikkert like bra frem og tilbake til bilen. Men synes den dyre jakka var mye finere;o) ellers bruker hun dress. Så bruker den til samme formål som deg
Jenny-penny Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Ha,ha. Folk hisser seg opp vettu:9 vi har dyr vinterjakkefordi vi er MYE på hytta på fjellet og det er tungvint med dress i bil. Bergans jakkene er supre sånn fordi de holder fort to år og da har man tekninsk sett ikke brukt så mye penger:) I tillegg er det avtakbart fleece inn som også kan brukes alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå