Lone27 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 lure på om hvor stor dyne dere kjøper nå?? vi har enda ikke bestemmt oss for om vi skal ha sprinkel seng eller om vi skal bare prøve først med den indiske hengekøya på soverommet. bruker måttisan pute ?? til nå har vi kjøpt vogn,bilstol,den hengekøya,lita dyna den minste pluss noe klær... må kjøpe stellebord og en del små ting. har aldri tenkt over hvor mye en sånn liten skapning trenger jeg da
2SønnerSmå Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vi kjøpte ikea dyne til gutten vår,den måler 100x125 tror jeg =)
Lone27 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 såpass stort .. hmm tro om jeg da har bare kjøpt en vogn dyne. jaja da må vi kjøpe en litt større enn da
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Vi har den såkalla "vogndyna" i senga. Tenkte å bruke den første tida (slipper at ungen "forsvinne" ned i dyna:P). Har den dyna som er litt større og, men den blir ikkje tatt i bruk før vogndyne blir for lita. Så du kan nok fint bruke den ei stund:)
Lone27 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 ja har vært å sett på den som er hakke større enn vogn dyna og da kom jeg fram til at ungen blir jo å drukne i den ... men butikkenen stenger ikke etter at jeg har født så stresser ikke ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå