Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 jeg har slurva litt med p-pillen og redd for at jeg kan være gravid:s hadde glemt p-pillen i to-tre dager å hadde sex.fikk mensen som normalt nå. er i såfall 2-3 uker på vei. er det mulig jeg er gravid? har en følelse av at jeg er det.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 du må nok teste deg.. lykke til:))
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Dersom du fikk mensen som normalt, så kan det jo tyde på at du ikke er gravid. Men om du likevel skulle være det, så har kroppen din starta produksjon av graviditetshormoner og vil slå ut på en test. Løp til apoteket:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 takk for svar:) må jeg vente til etter mensen?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hvis mensen er som vanlig, er det svært liten sannsynlighet for at du er gravid. Ta en test med en gang, så slipper du å lure.
Gjest Toxic Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Deep Shit, da... Jeg har jo allerede svart på dette spørsmålet i den andre tråden! Lærer du aldri?
Deep Shit Junkie Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Tenk at det var IKKE jeg som spurte om dette her. Jeg er heller ikke hovedinnlegger på denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå