Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Din jævla inkompetente drittstøvel av en far. Jeg har så lyst til å hente deg i nakkeskinnet og stappe deg i morsrollen, tre et stykk barn over hode på deg og si "HER TA LITT FORBANNA ANSVAR,TA MIN DEL OG DIN DEL" og ikke våg å krabb tilbake til meg å syt da din jævla drittstøvel. Der sitter du i ditt forbanna hi og klager over at jeg er selvopptatt? JEG selvopptatt, hva med å bruke den energien til å spy ut dritt til et stykk barn som så sårt trenger deg? For all del, hvor forbanna vanskelig er det å ta seg litt fri fra jobben, ofre litt av det til ditt stykk barn? MEN å klage over bidrag du betaler for et stykk barn du faen ikke tar noe som helst ansvar over det kan du, din jævel. På stående fot kunne jeg ha tørket meg i ræva med de pengene foran deg bare for å bli en like stor dritt som deg, jeg gir faen. Nei, din drittstøvel, stillingen som far er ledig, det har den alltid vært og ønsker du så lyder innholde som følger: Stå opp hver morgen, gjøre i stand frokost,skolemat,sfo mat, kle fysisk på et stykk barn, følge et stykk barn til badet for å følge med på at tannpuss blir gjort, diskutere barnet av gårde til skole, dobbelsjekke av et stykk barn har kommet til skole, for så å vente på telefon av skole eller sfo at et stykk barn har stukket av, tre på seg letehanskene for å bruke timer på å finne et stykk barn, ta et stykk barn hjem, en time til lekser, en time til grining før lekser, middag, argumenteringer, forhandlinger, diskutering, prat,kos,forhandlinger igjen til middag, oppryddning, enda litt grin til kveldsmat, fysisk oppfølging til tannpuss, dusj for så å diskutere og argumentere et stykk barn i seng, legge til rette dagen til de hundreogørtifjørti møtene med de fjortenhundreogørti forskjellige distansene, dårlig samvittighet av de andre barne som faktisk finnes i livet, opp om natten for å trøste og kanskje du har noen timer på kveldstid til å åpne kjeften din hvis du orker. Hvem har nektet deg? DIN ego? Har du noen gang prøvd? Nei.Har du noen gang forsøkt å prøve? Nei. Har du heletatt lyst? Unnskyld meg at jeg sitter å gnisser tenner og freser iblant i hat over å høre deg slenge dritt til meg din jævla store dritt. Jeg fratar deg herved farstittelen, du fortjener den faen ikke din drittstøvel! Takk og farvel Mvh
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Kanskje det kunne være en fordel å overføre alt dette sinnet og hatet til positiv energi?
Deep Shit Junkie Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Noen som trenger en klem her? klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå