Gå til innhold

Sliten etter jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13 og 1 dag på vei i dag. Jobber 100% i barnehage og er totalt utslitt. fungerer stort sett på jobb men noen ganger føler jeg at jeg kunne sovnet stående. når jeg kommer hjem, sover jeg og sover. spiser litt innimellom. har ikke noe liv for å si det slik. andre som har det slik? er det tidlig å gå ned i stilling. ? hadde vært så herlig hvertfall hatt en dag der jeg kunne tatt igjen litt tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde samme problem som deg og gjorde stort sett ikke annet enn å jobbe og dra hjem og sove på sofaen.

Men på meg gikk det stort sett over i mellom uke 14 og 15.

Trenger ofte fortsatt og sove etter jobb,men føler meg mye mer som meg selv.(Er nå 20 uker og 4 dager).

Du vil få sånne dager innimellom,men jeg tenker at jeg holder ut,da går dagene fortere og jeg er jo ikke syk-bare sliten.

Sparer nedtrappingen til jeg virkelig trenger det.

Det er veldig slitsomt å jobbe i barnehage,så prøv kansje å snakke med sjefen din og få en ordning som kansje kan gjøre dagene dine litt lettere:)

Lykke til,hilsen en som vet hvordan du har det.

Skrevet

du er ikke alene om å være sliten. Jeg er nå 12+3 og har gått ned til 60% stilling, En dag fri og kortere dager p¨å resten. Føles utrolig deilig. Skal ha sagt at jeg har en toåring hjemme så jeg har ikke mulighet for å sove etter jobben! Men lytt til kroppen og gjør det som føles riktig. Husk at vi ikke er alene lenger =)

Skrevet

Jeg er nå ca 18uker og syns jeg bare blir mer sliten. Har i det siste fått voldsom hodepine etter jobb, som igjen fører til kvalme og i verste fall oppkast. Jeg har så langt kommet meg gjennom arbeidsdagene, men det slår til for fullt etter jobb, noe som ikke er optimalt når jeg har to barn fra før. Tror jeg snart bør ta en prat med legen, men syns det er så kinkig å spørre om sykemelding. Jobber alt redusert. Har en lege jeg ikke har vært til så ofte, og er redd han skal tro jeg syter eller er en som prøver å utnytte systemet.

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du er sliten, rett og slett fordi jeg beundrer folk som GIDDER å jobbe 100% som assistent i barnehage... for det er en krevende jobb! Jobber selv i barnehage, men har kontordager innimellom, så jeg overlever ;)

Du er såpass tidlig enda, at mest sannsynlig gir det seg om noen uker, men for all del, du skal ikke være redd for å spørre om pauser hvis du trenger å koble ut 10 minutter, for det tror jeg alle har forståelse for. Og du skal heller ikke være redd for å få sykemelding noen timer hver dag i en periode om du ikke klarer det! For det er lov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...