Gå til innhold

08.09.08 ;o)

heldigesnart4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då kom ei nydeleg prinsesse til verden! 3540g og 50 cm. Ho overraska "alle", sidan alle meinte det skulle bli gut...hehe! (vi spurde ikkje på UL)

Hadde ein fødsel " etter boka", og det gjekk raskt og greit når det først sette i gang. Vatnet gjekk kl 04:45 og sia prisessa har lagt i sete og ho ikkje hadde festa seg, måtte vi til sjekk på sjukehuset. Alt viste seg for å vere i skjønnaste orden. Hadde forløpig ingen rier. Vi fekk reise heim og skulle ta kontakt igjen i 9- 10 tida. Da var riene begynt, ca 4-5min imellom, og dei ville ha oss opp til sjekk.Ved sjekk ca kl 11 hadde eg 6cm opning og eg blei henvist til fødestove. Då var det berre å vente... Smertene tok seg opp og varmepute på magen samt at sambo masserte korsryggen var fantastisk smertelindring! Blei tilbudt både epidural og lystgas men følte ikkje behov for det der og da... synes egentlig smertene var heilt overkommelige, det verste var faktisk kvalmen!

16:45 kom Ronja til verda, 11 dagar før termin ;o) Fantastisk og få lov til å oppleve noko slikt! Kan ikkje beskrive det med ord!

Så til alle som går og ventar! Ja det er knallhardt medan det står på. men smertene er heilt overkommelig og premien er meir enn vel verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og takk for flott historie! :) Nå gleder jeg meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...