Gå til innhold

Reise til Spania

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere år har jeg og min kjære tatt en tur til Spania om høsten. Vi reiser til det samme stedet hver gang og bor i mine foreldres leilighet. Jeg har veldig lyst til å reise i år også. Reiser i så fall om 4 uker og er da 28 uker gravid.

Legen sa at siden jeg hadde negativ toksoplasmoseprøve, så burde jeg ikke reise noe sted utenfor Skandinavia. Jeg er derfor i veldig tvil om jeg burde reise. Jeg vet at denne turen vil gjøre meg godt og det blir siste turen sammen med med min kjære før vi blir foreldre. I tillegg har vi akkurat giftet oss og ikke vært på bryllupsreise, men spiller jeg russisk rullett med babyen min hvis jeg reiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo og gratulerer som nygift =) akkurat som deg har vi akkurat giftet oss og hadde bestilt bryllupsreise før jeg visste vi skulle ha små. var innom mange nettsider og fikk nesten følelsen av at vi var uansvarlige om vi reiste. hadde lang samtale med jordmor, og hun sa at så leng formen ellers var bra, så var det ingen fare å reise i europa. måtte selvfølgelig være nøye med hygienen, ikke spise annet en godt stekt mat og holde seg unna frukt og sånt som ikke var skrelt. altså ikke helt tidspunktet for eksprimentere med spennende mat.. kjøpte desifiserende vårservietter til hendene før vi reiste. vi skulle til tenerife i uke 30-31. turen gikk kjempefint. værste var ventinga på flyplassene.. for meg var det veldig godt å komme til varmen. den myket opp musklene mine, så bekkenløsningen ble faktisk lettere. men er tilbake for fullt nå... synes du skal reise med god samvittighet jeg og nye turen. bare pass litt ekstra på hva du spiser og drikker. oppgraderte forresten setene på flyet til ekstra benplass. det kan hjelpe på turen. ha en fin ferie =)

Skrevet

Gratulerer som nygift!! :-)

Jeg synes du skal reise med god samvittighet jeg :-) Jeg bor i Spania, og fòler ikke det er farligere à bo her enn i Norge. Bare sòrg for à skrelle frukt og grònnsaker( eller vaske dem godt), og bestiller du kjòtt pà en restaurant, sier du bare at du vil ha den "muy bien hecho" :-) Veldig godt stekt, med andre ord! Ellers tar du vanlige forhàndsregler her som hjemme i Norge.

Skrevet

Takk for gratulasjoner og gode tilbakemeldinger :) Da tror jeg faktisk at jeg reiser. :-) Blir såå deilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...