Gå til innhold

Hvem har tro på fødsel snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg rier. Disse ga seg ikke før langt på natt. Jeg hadde sånn ca 7-10 min mellom.Av og til litt lenger. Og jeg kaldsvettet, spesielt på bena. Var sikker på jeg måtte dra til sykehuset i natt. Men plutselig hadde jeg nok sovnet, og våknet av min manns vekkerklokke kl 06. Ble så irritert da jeg skjønte at det hadde bare vært falsk alarm. Når jeg stod opp i dag tidlig kom det litt slimaktig utflod, men det var ikke blodblandet. Nå føler jeg litt press nedentil når jeg står/går. Noen som har opplevd lignende? Jeg har termin om en uke. Har tre barn fra før. To gutter og en jente. Guttene kom 5 og 8 dager før termin. Jenta 8 dager på overtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass, jeg tror du føder i løpet av 2-5 dager ;) Det er jo ganske nærme termin, så ungen kommer ut uansett til riktig tid. Kos deg masse siste dagene!

Skrevet

Takk, takk. Er en spennende tid. Var til jordmor i går og hun sa at livmorhalsen var 1,5-2 cm lang, at det var mer enn middels modent og at det var 2-3 cm opning i indre mormunn. Og hodet er festet.

Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn natt til lørdag, og jeg sitter her enda med kul på magen. Krysser fingrene for at det snart skjer noe for oss begge:)

Skrevet

Ja, vi får bare krysse fingrene. Når har du termin, Schubidu?

Skrevet

29. september, så jeg har jo litt å gå på...:) Men jeg må innrømme at tålmodigheten har fått prøve seg etter den natta.

Skrevet

kjære deg du må jo vente på meg du rita mi!!!!:) eller eg må kjappe meg:) so vi kjem i lag på føden;) mne kjedlig for deg å gå 22 dager på overtid...hehehehehhe:) uff

Skrevet

Du er heldig du!!

Ungen din er nok ute i løpet av næraste tida skal du sjå!!:)

Sjølv har eg lenge gått og håpa på fødsel snart (sjølv om eg ikkje har hatt nokre teikn på at noko skal skje). I dag har eg derimot gitt opp, og insett at eg sikkert må gå til langt ut i oktober før ungen kjeme(termin 29.sept).

Hummøret er derfor skikkeleg på bunn.

Men, skal til jordmor i mårå, og har eit liiiite håp om å få time på sjukehuset måndag med modnings akupunktur og det å skjekke modning. Viss det ikkje går an å få til, kjeme eg til å bli så skuffa at eg blir buande i senga til ungen kjeme. Motivasjoene til å stå opp eksisterar nemleg ikkje.

Skrevet

he-he Elisabeth....

Skrevet

Da har jeg hatt enda en natt med regelmessige sammentrekninger. begynte i åtte tiden med 4-5min mellomrom og ca 50s varighet. De ga seg i tre tiden uten å ha blitt kraftigere. Jaja, det hjelper vel ihvertfall på modningen:)

Skrevet

9 dager til termin her, venter nummer 4. I natt hadde jeg regelmessige kynnere, og det har jeg aldri opplevd før. Ikke var det godt heller....minnet meg om hva jeg har i vente:-)

Kjennes ut som snuppa holder på å grave seg ut. Skal til jm mandag og hun skulle sjekke modningen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...