F-mor Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Vist barnet var friskt og ikke dysmaturt, hvor lenge hva dere på sjukehuset og hvor stort var barnet? Hvordan har det gått siden? Jeg har en jente i uke 27, men det kan vel ikke sammenlignes, så jeg er spent på hva 6 uker til i magen kan gjøre. En vennine av meg som ligger med rier nå
~\/ero~ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Gutten min ble født i uke 33+0. Han veide 2320g og var 46cm lang. Han har det gått veldig fint med. Han lå bare i kuvøse i 2t. Og han trengte ikke pustehjelp. Vi lå bare 6dager på sykehus, og det mest pga gulsott, som tok litt tid å behandle. Brukte litt tid på og få til ammingen. Siden han hadde litt problemer med og suge. Idag er han 13mnd, og er en veldig aktiv gutt. Utviklingsmessig ligger han ikke etter i det hele tatt. Han begynte og krype da han var 7mnd, og tok sine første da han var 11mnd. Nå løper han rundt;) For oss har ting gått over all forventing. Har hørt om fler som er født i samme uke som har fått en tøffere start. Håper alt går fint for venninnen din også
F-mor Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Tusen takk for oppmuntrende svar! Så kjekt å høre at det går så bra med dere! Babyen er ikke dysmatur og hun har fått lungemodning, så jeg tror nok dette kommer til å gå bra, men hun vet ikke helt hva hun kan forevnte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå