MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Har det ikke lett nå.. Vært sammen med han kjempe lenge, han er livet mitt og jeg hans! Men dette går ikke lengre så måtte bryte det:( Vil vi bli sammen igjen, isåfall vil det bli bedre, og når?? f:22-05-89 han:06-03-86
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 ser muligheter for gjenforening i des /jan. bruk tida fornuftig, dere blir nok sammen igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 forresten gidder du å se på meg, er i samme situasjon, har hatt det litt vinglete, men i slutten av august ble det brudd, jeg 11.1.73, han 8.10.78
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Okey, tuusen takk! Jeg har begynt å pakke å greier, kunne du sendt meg pm, så skal jeg se til uken?=)
☆lieela Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hehe, trenger ikke svare på det her jeg vel snuppa? Sa jo det at det vil komme en ny type inn i bildet, remember??!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Jo, jeg vet! Men prøver å glemme det:p Må nesten le litt.. Men samsaya, kan du ikke heller si at vi blir sammen igjen senere? det er mye bedre assa.. Hehe! Uff, jeg vil ikke finne ny egentlig jeg.. Det sier vel alle, men jeg vet ikke! Magefølelsen sier at vi er ment to be egentlig! Så livet mitt er snudd nå, og jeg kjenner at allerede at alt er feil! Hva får du ? Si alt du får opp!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Kan noen andre se om du ser noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå