isotopia Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 jeg blør ikke mye men klart friskt blod og ligner en mens bare litt mildere. jeg har ikke vondt eller noe. tok en sterk positiv test i går og en enda sterkere i dag. HVA SKJER? Jeg er bare 4+6 og lurer på om jeg mister eller om jeg ikke var gravid og mensen er kommet. Er ganske bekymret:(
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg til legen NÅ!!!
isotopia Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 men jeg har jo ingen smerter :S
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Gjør det likevel. Si at du blør og har fått en pos. grav. test. like før.Så sjekker de ordentlig hva det er. Kan hende det er en SA, men uansett hva det er, selv om du ikke har smerter bør du sjekke det opp.
isotopia Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg har snakka med legen og jeg skal til legevakta nå Jeg sier i fra senere hvordan det gikk.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Lykke til! Få høre fra deg når du kommer hjem da! Mange klemmer
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Hei Det er meg igjen. Lykke til... Håper alt står bra til
GoodFeeling Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 så lenge du ikke har vondt så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg over. det fikk ivertfall jeg beskjed om da jeg var noen uker på vei med førstemann...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 man må ikke ha vondt selv om det er SA så det er lurt å komme seg til legen.. krysser fingre for at alt er i orden, vet alt om hvor kjipt det er å miste;-(
victomalia Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Hei! Jeg hadde en SA for 4 uker siden og da var jeg 5 uker på vei. Jeg hadde 3 sterke positive tester og blødde mer og mer. Ingen sterke smerter, kun litt øm som ved mensen. Men lykke til! Det behøver ikke å være noe galt, men historien din er lik min. Vær isåfall glad det skjer så tidlig, for da er du raskt igang igjen. Jeg er gravid igjen nå, uten å få igjen mensen, så jeg er veldig raskt igang hvertfall!! Det må isåfall være min oppmuntring til deg! *masse lykke til*
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Hei! Du, jeg håper at spiren sitter og at dette ikke er noen SA.. Man vet jo aldri, men venninnen min er nesten 3 mnd på vei og har blødd friskt blod i over 2 uker nå! Men alt er i orden med henne og fosteret, det er bare noen som blør litt i starten av svangerskapet! Ikke vær redd, ta det som det kommer, men om ikke dette er en SA, så tror jeg alt er i orden så lenge det er friskt blod og du ikke har noen smerter! Lykke til! Håper det går bra med deg, si fra hvordan det går da
isotopia Skrevet 17. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2008 Hei . Jeg er nå kommet hjem fra sykehuset . Måtte ta en øyeblikkelig abort i narkose. Tok en ul hos legevakten og legen fant to embryo i v,eggleder. Så mista mine tvilinger:( Vil bare krølle meg sammen i sofan å skrike nå
isotopia Skrevet 17. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. september 2008 Hei . Jeg er nå kommet hjem fra sykehuset . Måtte ta en øyeblikkelig abort i narkose. Tok en ul hos legevakten og legen fant to embryo i v,eggleder. Så mista mine tvilinger:( Vil bare krølle meg sammen i sofan å skrike nå
Gjest Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Nei, så utrolig trist;( Du må gråte ut, få det ut av systemet. Snart sitter en ny, eller kanskje to nye spirer igjen. Og du, husk at dette er kroppens måte å ordne opp på. Spirene dine var dessverre ikke levedyktige, og hvor jævlig det enn høres ut, så er det bedre at dette skjedde nå, enn senere. Masse klemmer og forståelse. Mamma mista 6 ganger og ho fikk 2 barn likevel;)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 Uff, stakkars ;-( Stor trøste klem
Shiny84 Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 off, det var leit isotopia, får helt klump i halsen av å lese innlegget ditt. Vet ikke helt hva jeg skal si for å få deg til å føle deg bedre, for det går vel ikke.... lykke til vidre da snuppa!! ønsker deg alt det beste!!!!
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 Det var utrolig leit å høre...fikk helt klump i halsen av å lese. Sender deg mange gode tanker, og ønsker deg masse lykke til med prøving fremover!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 uff, så trist å høre.lykke til videre;-) stoooor trøsteklem!
Alimi Skrevet 17. september 2008 #21 Skrevet 17. september 2008 Uff... stakkars deg. Det må være vondt å oppleve for deg... Lykke til videre. Håper du kommer deg snart. Har også hørt at det er lettere å bli gravid pp etter SA. Jeg ble ikke det, men mange har blitt det. Stor klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 17. september 2008 #22 Skrevet 17. september 2008 Huff, så trist! Håper du kommer deg fort og at du snart blir gravid igjen. Men du, jeg lurer på en ting... Hvis du ikke hadde testet tidlig, men bare ventet til mensen kom. Vet du hva som hadde skjedd da? Ville du fått vondt senere, ev. mer komplikasjoner med egglederne? Regner med de klarte å redde egglederne dine siden du fikk tatt det med en gang? STOOOOOOR trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå