Gå til innhold

dere som har ikm i uke 38!

CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det? noen som hjar testet positivt ennå?? jeg håper litt denne ppen, blødde nemlig litt rundt el, trodde egentlig jeg hadde fått mensen men det var det ikke, så håper jeg var litt ekstra fruktbar, de sier jo at man er det om man blør litt:) har ikm på søndag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også håp om at vi har truffet blink denne gangen. Har kvalme, stikking i magen, vondt i bekkenet (?) og mensensmerter. I tillegg har jeg litt ømme bryster...

Sånn har det vært i nesten en uke nå...

Har testet 3 (!!!) ganger, jeg skulle jo vente til IKM på fredag, eller ihvertfall i løpet av helgen......... Alle tre negative, men nå venter jeg uansett til fredag! :)

Blir spennende å høre om testingen din, når har du tenkt til å ta prøve??

Lykke til!!! :)

KLem

Skrevet

Jeg har også ikm på søndag. Tror egentlig jeg hadde EL en dag seinere slik at ikm blir mandag.

Egentlig skuffende lite symptomer her. Litt ømme bryster (men det skyldes kanskje at de har blitt øm av at jeg stadig har klemt for å kjenne om de er ømme:-)), og litt småkvalm (men det blir jeg ofte hvis jeg er sliten). Har allerede testet mange ganger (....flaut....) med billigstrimler og selvfølgelig bare negativt. Har observert svake skyggestreker men på testen i dag var den borte så da mistet jeg vel mye av håpet..

Blir veldig spennende å følge med hvor mange som får klaff denne pp !!!!

Skrevet

Jeg har eeegentlig ikm rundt søndag. Eller, søndag er dag 28, har sykluser som vanligvis ligger på 26-33 dager. Men tror ikke jeg klarer å vente stort lenger, så blir vel å teste i morgen tidlig...

Skrevet

Hei

Jeg skal ha ikm i helgen, kanskje mandag. Syklusen forandret seg fra 26 til 29 dager forrig pp. Jeg har også svidd av noen tester, men nå skal jeg vente til iallefall i morgen tidlig:) Er det kanskje litt tidlig å teste med billigtester, noe som vet?

Skrevet

har ingen symptomer ennå jeg, men er ikke så lenge siden el da. tror ikke jeg tester før lørdag eller søndag egentlig, tror kansje også jeg hadde el litt senere en det jeg trodde, så får nok ikke positiv test før det uansett.

Skrevet

om jeg er gravid da selvfølgelig.:)

Skrevet

Jeg hadde IKM i går,men neg test og ingen mens.

Har hatt murring siden sønd,og ømme pupper.

VET at jeg har hatt EL pos test+at jeg var hos gyn og tok innvendig ul da sa ho at egget var sluppet.

Så går her og venter og skjønner egentlig ikke noe...

Skrevet

IKM søndag her også!

Ikke spesielt mye symptomer her.....akkurat som er litt sår i livmor-området + litt farget utflod i dag. Ikke brun el slik den er rett før eller etter TR, men helt lys -nesten ferskenfarget....vet jo ikke om det er noe symptom, men er da iallefall litt annerledes enn det pleier å være- Jeg klamrer fast til alt som kan minne om symptom! :D

Testet negativt i dag (ja jeg vet det er altfor tidlig, men klarte ikke la være!!). Så da får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg til neste test, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...