Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 AAAAAAaaaaaaargh!!! Vi driver og pusser opp vaskerom og skal ha hengedo der. Bestilte ramme til denne gjennom rørleggeren (en bekjent) og i dag kom han med ramme, do og sete! Vi skal IKKE ha sete, det har vi fra gamledoen. Og det er sånt fint sete med demping-det er ikke det han kom med. Jeg vil ikke ha den doen han har kommet med-hadde funnet en annen vi syns var mye finere! Trykkeplate (sånn til å slå ned med) har vi ikke funnet ut om han har tatt med enda, men vi har funnet en der også og det er garantert ikke den som er med i så fall!!! Blir så forbanna!!! Når vi bestiller EN ting, så skal han da for pokker ikke komme med en hel pakke uten å si noe om det på forhånd! Og nå syns sambo det er vanskelig å ringe ham å si at vi ikke vil ha dette siden det er en vi kjenner. Er sånn at han sier han syns f.eks. den doen han har kommet med er grei nok... MEN vi betaler ham jo for det og jobben, og når man da får noe man absolutt ikke har bestilt så må man jo ringe og klage! Beholder vi dette kommer det til å bli en sånn ting som irriterer meg hver gang jeg går inn på vaskerommet Ååååå, jeg kjenner jeg er så eitrandes sinna! Litt kortere lunte enn vanlig også, kanskje
Silje og Vaniljebollene Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Skjønner godt at du ble irritert da, ja. Men du må nesten bare kreve det skiftet da, hvis det er så viktig. Vi hadde elektriker inne engang vi, og han skulle sette inn ny vifte på badet. Vi hadde kjøpt en til 99 kroner på obs, men han satte likevel inn en han hadde med seg, og den krevde han 1500 kroner for. Vi ringte aldri og krevde det skiftet, og det angrer vi egentlig på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå