Meg og knoll&tott Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Bor i Bergen, mine foreldre bor i Bodø. Ungene er 6 og 8 i februar, og no har besteforeldre og ungene blitt enige om vinterferien.... Har unngått dette lengst mulig... Går nok helst bra da, men er så nervøs... Pappa sa han kunne komme ned og hente di, og mamma kunne komme ned å levere di, men det blir noen 1000lapper ekstra.... Hva ville dere gjort???? Di har fløge masse oppover sammen med meg og/eller faren!!!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 La dem fly alene:-) Det blir et spennende eventyr for dem! De er jo to, og når man er sammen så er ikke ting så skummelt.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det går kjempe bra, mine på 8 og 10 år reiste i vinterferien i år.Farfaren henta de i oslo.De var kjempe stolte og de ble veldig godt tatt vare på.Mora hadde det verst :0/ Send de og la de kose seg. Lykke til :0)
Meg og knoll&tott Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Nei, vet det går bra... er nok bare meg... Er redd di roter seg bort under mellomlandingen og slikt... Har aldri reist alene selv når jeg var liten, så jeg vet ikke helt kordan det fungerer...Di blir jo fulgt ja,men huff... Hm... Er vel bare å ta ett valg, og være glad for at besteforeldrene innsisterer på å få besøk i 9 dager
Meg og knoll&tott Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Ja, tror jeg får ringe med den gledelige beskjeden i kveld... Er jo bare 3- 4 timer, så er di fremme... Må jo nesten få gått litt på ski i vinter, og sjøl kommer jeg meg ikke oppover i år...
Hikken Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg fløy alene til Danmark da jeg var 7, syntes det var knallmoro! Og barn blir alltid passet godt på av personalet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå