2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 var hos legen i går og jeg ligger ganske langt etter på sf målene. Han målte hjertet til bebyen og det var på 148 slag i minuttet,helt normalt mente legen. og jeg har lagt på meg. er i uke 18,har ikke beg å kjenne spark enda. dette er 3 svangerskapet mitt. Noen andre som sf målene er små?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Har ikke målt denne gangen ennå, er i uke 18. Men første gangen lå jeg under hele veien, ganske mye. Jordmor forklarte meg at jeg fikk en baby på maks 3,3 kg. Ut kom jenta på 4 kg akkurat;-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 JM sa til med at før uke 24 så var ikke sf målene så fryktelig viktige... Vet ikke helt hvorfor, men hun sa nå så! Så hun måler ikke sf mål før uke 24 hun, enda jeg har vært der en del ganger! Det viktigste var at babyen har det bra der inne, og hjerteslagene er jo en god indikasjon på det Du skal sikkert på ul snart også!? Masse lykke til
trollmor & trollungene Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hadde lavt sf mål under forrige svangerskap. Lå litt over gjsnittet fram til uke 28. Etter det stoppet det og jeg lå under streken resten av svangerskapet. Fikk ny ul i uke i uke 34 tror jeg det var, vektestimering. Alt så bra ut. Fødte i uke 39 en gutt på 3030 gram. Lå nok bare godt inn mot ryggen min. (Er selv bare 160 cm og hadde veldig liten mage. Brukte vanlige bukser med knappen åpen gjennom hele svangerskapet selv om jeg la på meg 15 kg.)
ane29 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 jeg gikk fra 57 kg da jeg ble gravid, og veide 62 kg da jeg fødte 10 dager over termin. så jeg gikk opp 5 kg totalt. jenta veide 3700g og var 52cm lang. så babyen tar den næringa den skal ha. jeg fikk også høre at hun lå litt under målene da jeg var gravid. men det stemte jo ikke.... det går bra skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå