Gå til innhold

ull fra sparkjøp, store eller små i str?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er små. 2 årinegn min bruker 98 fra spar kjøp. og hun bruker 86 ellers...

Skrevet

Kjøpte ullbody i str 90 til min jente som bruker str 86 (hun er 21mnd og jeg ringte inn for å spørre. De anbefalte str 90)

Fikk den i posten i går, den er så liten at jeg ikke får den over hodet hennes engang :-( Må sende det tilbake.

Skrevet

herregud såå små? da blei jeg veldig usikker her. En baby som bruker 74, burde jeg kjøpe 90 da eller??

Skrevet

Ja, ville gått for 90. De er knøttsmå i str, men plaggene er helt greie og har fine farger.

Skrevet

SMÅ! Har faktisk bestilt i 110 til Cornelia på 2,5 år og 80 til Marina på 2 mnd:) Håper de holder hele sesongen, haha :P

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

hæ?`ullstrømpebuksene er iallefall veldig store i str!

jeg kjøpte str 1år til datteren min på 2år denne uken og de var mer enn store nok!!

Skrevet

Litt små er de, men ikke SÅÅÅ små (Syns jeg..) Kan ha sammenheng med at jeg har lange, slanke barn da. Har forøvrig bare kjøpt de ensfargede bodyene.

Skrevet

Vesla mi brukte str 100 i body fra Spar Kjøp i fjor, da hun brukte 86 i andre bodyer.

I år skal jeg kjøpe i 110, da hun bruker 92/98 i gensere nå.

Strømpebuksene har jeg ikke prøvd...

Skrevet

Strømpebuksene er svære. kjøpete 1 år til jenta mi på 1 år, men de blir nok ikke å passe før til neste år... Bodyene er litt små.

Skrevet

Jeg mente forresten at bodyene er små i størrelse. Strømpebuksene er store og jeg liker ikke passformen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...