En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg hadde egentlig bestemt meg for maxi cosi mobi, men så var jeg og kikket på noen andre bilseter i dag, og herregud så plass de tar! Blir det virkelig plass i bilen da? Noen her som har opel omega stv., og hvilket bilsete har dere i? Er usikker på om jeg får plass til mobi'n...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 dytter...
Cat.68 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Vi har, og vi bruker Akta Graco Cosmic.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 ok, vet du om den tar like stor plass som maxi cosi'n? er det støttebein på den? blir det trangt å sitte i setet foran, eller går det greit?
Cat.68 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Den har et støtte bein med, når man bruker den bakvervendt. Aner ikke hvordan den er ifht maxi cosi`n. Det er bra med plass frem , om man ikke er kjempelang da.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Vi har Acta graco cosmic. Prøvde Be Safe izi combi, men det var ALT for stort, ble ikke plass til noen i passasjersetet da nei.. Tror også Britax multitech vil passe, vi hadde egentlig tenkt å prøve det, men så kom vi over et tilbud som vi slo til på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå