lillemor_til_to Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 eg har merket at eg har fått noge på puppen eller på siden av nippelen ....d ser ut som en STOR hvit kvise og d klør forferdeli...Hva kan d være? noen som har peiling?
Reiki 73 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kansje en melkepropp? ellr rett og slett bare en vanlig kvise :-)
lilnurk Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 har flere hvite små knupper rundt brystvortene jeg også. hvis jeg klemmer på det så tyter det litt sånn hvit masse. ser ut som små kviser. hva er det forno? melkepropp? hva er det?
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det er ikke uvanlig å få mer talgproduksjon på det brune området rundt brystvortene under graviditeten. Sansynligvis bare en "kvise".
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Sånne kvite "talgnuppar" er visstnok vaneleg å få (har eg lest). Ein skal visstnok la dei vere i fred, og ikkje klemme dei ut. Trur det kan ha noke med betennelse og sånn å gjere. Viss dei er plagsomme, så får ein vel alltids vurdere det sjølv, evnt spørre lege/jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå