Gå til innhold

Når på hverdagen spiser dere middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser engang mellom 17-19....

med andre ord, kl 17 den ene uka og kl 19 den andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er ferdig tidlig på jobb, har den del vakter der jeg slutter 14. Da henter jeg sønnen i bhg, drar hjem. Så er middagen ferdig til litt over 16 da mannen kommer hjem fra jobb.. Jobbe jeg senere, spiser vi ca 17 - sjelden senere.

Skrevet

Når jeg jobber er vi ikke hjemme før i 17 tiden, så lager jeg en rask middag så fort som mulig! Når jeg har fri som i dag, så spiser vi i 15-16 tiden

Skrevet

Vi spiser 15.30-16.00 stortsett. Jeg er ferdig på jobb kl 14.45-15.30. Nå er samboern hjemme, så da lager han middag til jeg kommer hjem stortsett.

Skrevet

Vi spiser middag klokken halv fire-fire. Da er vi alle kommet hjem. Når jeg går kveldsvakt (en kveld i uka), spiser de andre uten meg.

Skrevet

Mann er hjemme 15.30-16-00, og jeg går jo hjemme nå og prøver å ha maten klar til han kommer. Vi spiser kveldsmat igjen 1830 så føler ikke vi kan spise middag senere.

Skrevet

Mellom 16 og 18:) Prøver å være ferdig til barne tv i alle fall:)

Skrevet

Vi har alltid spist middag mellom kl. 16 og 16.30, men har funnet ut at barna ikke er så sultne da siden de har frukt i bhg i 14 - 14.30 tiden, så vi har begynt å drøye det til 16.30 - 17 med god effekt.

Skrevet

Somregel mellom 15.30-16.30. Oftest er nok klokka 16 når middagen er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...