Gå til innhold

Har hatt Linea hjemme i dag!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

I går etter barnehagen var hun veldig sutrete, men jeg trodde bare hun var sliten. Ved leggetid syntes jeg kanskje hun var litt varm og målte 39 i øret! Hun sovnet likevel fint og sov hele natten. Vi var inne og kjente på henne og da virket hun ikke varm i det hele tatt. I dag tidlig var feberen borte, men jeg tenkte jeg like gjerne kunne holde henne hjemme og heller ta henne med på tur med barselgruppen min.

 

Hadde fått på begge ungene ullundertøy og skulle gå i dusjen men kom på at jeg skulle sende en sms først, så jeg ba Linea hente telefonen min i stua. Hun løp av gårde, men begynte plutselig å gråte. Jeg ba henne komme inn på badet for tenkte at det sikkert ikke var noe spes, men det tok sin tid før hun kom og da ropte hun: "Nea søla!" Tok meg noen sekunder før jeg skjønte at hun hadde kastet opp, og inni stua fant jeg en stor dam! Måtte bare skrelle av henne klær og vaske gulv.

 

Det rare er at hun ikke har kastet opp noe mer. Jeg har foret henne med banan og mariekjeks og matlysten er som normal. Satser på at det var med den ene omgangen og at hun er i barnehagen igjen i morgen. Jeg har i hvert fall verdens blideste frøken her nå. (Smilet gikk nesten rundt da jeg satte på en episode av Drømmehagen som vi har tatt opp). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars liten. Får håpe det blir med den ene gangen med oppkast.

 

Reglen om å holde de hjemme en dag etter at de har hatt feber er i grunnen ikke så dum. Emma var syk en dag, hadde over 39. Morgen etterpå var hun helt frisk. Lurte på om jeg skulle sende henne på skolen men så kom jeg på den reglen og holdt henne hjemme den dagen. Utpå formiddagen hadde hun plutselig over 39 igjen. Slik holdt hun på i 3 - 4 dager.

 

Men nå håper vi det er over for Linnea. Drømmehagen er nok super medisin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en kvart grad over 37 da hun la seg, så da blir det nok barnehage i morgen ja. Tipper det var Drømmehagen som gjorde susen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...