Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Synes det er så gøy!! Hun tok noen få skritt da hun var 21 mnd, men nå går hun mer og mer alene. Danser også alene! Flere med barn som gikk sent? Var de sene med språk osv også?
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Så gøy. Er nok ikke lenge til før hun begynner å løpe da....hehe. Jeg gikk ikke før jeg var 17-18 mnd. Tror ikke jeg var sen med språket.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jenta vår gikk da hun var 19 mnd, og har vært tidlig verbal. Skravla går hele dagen =)) Hun har fortsatt førstegangsko på seg, og hun har hatt 3 par allerede, for jeg ville ha henne skoklar når hun var mnd i tilfelle hun skulle begynne å går når hun var 1 år.... Grunnen til at hun fortsatt har førstegangskoene, er at hun fortsatt passer de siste hun fikk. Hun er 2 år med førstegangsko =))) Det har ingenting å si når de går, så lenge de kjappe og gløgge i hodet.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Grattis! Gutten vår var 17 mnd og brukte lang tid før han følte seg trygg på to ben ;-) Han er også litt treg med språket, men veldig kjapp i hodet ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Takk for det Hun kan si: Mamma, Pappa, pus, vov-vov, ku, hest, ball, data, banan, bæ, hei, ha det, nam-nam, ost, titt-titt, buss, en, to, tre, der, nei, bø.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jenta vår var 23 mnd før hun gikk. Men hun er ekstremt tidlig med språket.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 oj, det var sent.. men kjempe stas når de første skrittene kommer.. de er så hærlige å se på=) min gutt begynte å gå når han var 9 mnd.. å han snakker som en foss i tillegg!! gratulere:) lykke til videre med knall og fall:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Åh, så gøy =) Er utrolig morsomt når de tar sine første stabbende steg Gutten vår, var veldig tidlig (10 mnd) og var nok egentlig ikke moden nok for det, for han falt mye, og fikk mange kuler, og blåmerker =( Han forsto liksom ikke helt, at han måtte være forsiktig osv, så da ble det knall, og fall....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Det skader ikke å ta en ekstrasjekk hos privat spesialist på området, eks fysioterapeut som kan sine saker. Det er lovlig seint. Vet du hvorfor?
goldie Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Så gøy! Men det er jo så forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Mest sannsynlig er det fordi hun har vært mye syk fram til hun var 1,5 år, og dermed hatt lite krefter og energi til å lære seg å gå. Men nå er hun frisk igjen, og blir flinkere og flinkere med gåingen for hver dag Hun er litt forsiktig; -må støtte seg inntil veggen når hun går over dørterskeler, eller i meg når hun skal opp fortauskanter o.l. Men det er vel vanlig i starten? Ellers går hun bra, svinger bra, og går fort / nesten løper Hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg gikk ikke før jeg var 20 mnd, og jeg har vært en aktiv og flink friidrettutøver gjennom hele barndommen! Og jeg var ikke engang syk. Gratulerer til deg! Moro det der!
Linda-mor Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Hei, Gutten vår var litt over 18 mnd da han tok sine første skritt, men kan vel ikke riktig si at han kunne gå før han var 19 måneder i allefall. Vi var hos fysiotereapeut da han var 17 måneder fordi han ikke var interessert i å gå, men det var ikke noe "galt" med han. Han var bare ikke interessert. Men som andre nevner her, så var han også tidlig ute med språk og snakker i små setninger nå som han er 20 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Eldste jenta vår gikk ikke før hun var 2 år og 2 måneder. Hun gikk riktignok masse den helga hun fylte 2 år, men sluttet igjen og begynte ikke å gå "fast" før 2 år og 2 måneder. Hun var forøvrig tidlig med språket. Årsaken til at hun ikke ville gå var antagelig synsproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå