Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Vi bor i Oslo, har derfor ikke behov for den foreløpig. Frister heller ikke å kjøre bil. Har 1 barn. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Nope!samme situasjon som deg:)Men merker at jeg lengter etter lappen nå som jeg har permisjon og går hjemme
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Har ikke giddet å ta lappen. Har aldri hatt bruk for den selv med to unger.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg har heller ikke lappen og har ikke tenkt til og ta den heller. Men samboern min har ,og kjører meg vist jeg trenger det ..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 To barn og har ikke lappen. Bor på landet, og etter at vi flyttet ut hit, har jeg savnet den litt. Da vi bodde i byen, hadde vi ingen som helst behov for å kjøre. Men jeg skal prøve å klare meg en stund til uten, syns det er noe tull at alle må ta lappen fordi de kan.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Har to barn og et tredje på vei. Bor ute på landet. Jeg har ikke lappen, og ikke har vi bil heller. Har tilgang på det hvis vi trenger, men det er ikke så veldig ofte. Kommer vel til å ta den sånn etterhvert, men frister ikke så veldig akkurat nå som jeg er gravid, liksom... Da vi bodde i by så vi ikke behov for å skaffe oss bil, bare problemer med parkering og bompenger og avgifter og bensinpriser og annet dill.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Har ikke. Kunne ha trengt den, men tør ikke kjøre etter en alvorlig bilulykke for flere år siden. Aner ikke hvordan jeg skal greie å sette meg bak rattet.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jeg tok ikke lappen før jeg var 23,5 ) Da hadde jeg 2 barn og hadde ikke behov for lappen der vi bodde. Men vi tenkte på å flytte litt mer usentralt (billigere) så derfor tok jeg den. Nå er jeg gla jeg har den, har flyttet og hadde ikke greid meg så bra uten.
anette&tutta mari :) Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 ikke her heller.. er 26 år .. samboer har det da. har et barn og bor litt utenfor byen. ser nå at det hadde jo vært praktisk. men har jeg 25.000kr til overs? nei. tid har jeg heller ikke, tulla er 8 uker
Gjest Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 huff jeg er 37 ,3 barn har ikke lappen , jeg mangler bare oppkjøring og teori.Men har svart på hvitt at jeg har dysleksi og lesinga går dritt gitt,har til og med stryki på mundtlig ,har gitt opp flaut når alle sier herregud har du ikke lappen enda???????????????
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Samboern har ikke lappen, men det er fordi han har mista den. Har ei venninne som ikke har lappen, men hun har ikke barn heller.
annethe Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Jeg er 25 og har heller ikke lappen. Bodde i Oslo da de fleste hjemme tok den og har aldri hatt behov for det. Flyttet hjem igjen og det går greit med busser her. Men kjenner av og til at det hadde vært greit, mye fordi jeg er alene, så jeg har meldt meg på grunnkurs nå. Men så er det ventetid på kjøretimer på opptil et år her da!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Jeg har lappen, men hater å kjøre bil, så kan godt gi den bort til noen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå