mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Var det godt med bomull eller???? Hoho har ledd godt da jeg har tenkt på deg. Suge på kaffebønner og en bomullsdott å spise på...... God frokost det tenker jeg:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg er på andre bomullspakka jeg!!! Den kaffebønna derimot, den står jeg over. Men 2 kaffelatter har det da blitt;-D Sånn inimellom slagene!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Tror du man kan spise ubegrenset av sånn bomull??? Og er det juks om man dypper det i sjokolade???? Vet liksom ikke helt om jeg skal ta den slankekuren eller ei, husk jeg har jo fått beskjed fra Ullvål om å slanke meg....så.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg ville satset på tre pakker bommull, en kan dyppes i sjokoladesausen vi så i gourmetbutikken igår. Den så da bare helt fantastisk god ut, synes du ikke? Og om du spiser 3 bomullspakker, så kan det umulig gjøre noe om du dypper en av dem liksom???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2008 Ja da får jeg prøve det altså..... 20 kg er jo litt da..... kanskje det holder med en pakke dyppet i sjokosaus:o) Går sikkert fort ned 20 kg da, tror du ikke??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Ha ha ha ha nå kom jeg på han i Lange Flate Ballær 2. Han som slanker seg..... Litt salat i bollen og ca. en flaske med dressing:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Ja, der har du oppskriften!!! En dott bomull og en flaske sjokosaus!!! Digg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå