Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Da jeg gikk sist, anbefalte de fra uke 35, men de sier jo ikke nei om du er kommet lenger! Men ring snart så du får mest mulig effekt. De kan jo sette nåler for å sette i gang ting også! Jeg gikk til Familieklinikken på Majorstua sist (hvis du bor i Oslo). Fødte 6 dager før termin, en rask og grei fødsel. Lykke til!
☆Mathilde Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Takk for tips Jeg bor i fredrikstad, og har en bra klinikk her også har jeg hørt. Ringer i morgen jeg! Hvor mye betalte du ca ?
barbabelle Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hei! Akupunktøren jeg går til på Familieklinikken her i Oslo sa at du kan ha god nytte av å ta modningsakupunktur selv om du er kommet så langt som du er nå. På familieklinikken betaler man 650 for første konsultasjon og deretter 350 per gang.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Nei, det er det nok ikkje. Spurde jordmora mi om dette sist eg var til ho, og ho sa at eg kunne ta det hos akupunktør, eller hos jordmor på sjukehuset der eg skal føde. Viss eg skal ta det på sjukehuset, så blir det i veke 39 sa ho. Så når eg skal til jordmor i mårå, håpar eg at ho kan fikse akupunktur time til meg på sjukehuset på måndag (då er eg 39+2). Akupunkturen blir tilpassa kor langt ut i svangerskapet ein er har eg forstått det som...men neimen om eg veit sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå