Gå til innhold

Blødning betyr ikke katastofe bestandig


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på ultralyd pga blødning, og det var MYE rødt blod og levret blod(klumper) som kom ut! Men nei da, ingen tegn til at noe var galt. En liten baby med et hjerte som slo som bare det. Sorg ble til glede her i huset i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh så bra:D glad på dine vegne:D

er ikke noe særlig når man begynner å blø, men som du sier så betyr ikke det alltid katastrofe:D

lykke til videre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra! Er du langt på vei? Jeg er i 6 uke i dag og har blødd i mange dager, men legen min nekter å sjekke meg... eneste han gjorde var å ta urinprøve å sa at den var positiv... vurderer sterkt å bytte lege... alle andre slike tilfeller jeg har hørt om har man blitt tatt alvorlig... jeg føler bare at han syntes jeg var overnervøs! Får bare krysse fingrene å håpe alt står like bra til som hos dg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 i dag. Ble blankt avvist på legevakta så bestillte meg privat legetime med ultralyd:-) Fikk første ledige time de hadde, måtte bare vente 1 time før jeg fikk komme. Beste jeg kunne gjort!!! Helt fantastisk opplevelse, ble veldig godt tatt vare på. Helt annen service på privat klinikk!!! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det på Aleris? Vurderer å dra dit altså...er jo redd jeg skal ha mistet. noen som vet hvor lenge etterpå en graviditetstest kan være positiv etter en abort? Har lyst å teste meg i dag, men det er jo ingen vits om det vil være positivt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er greit at man ikke trenger å tenke katastrofe med en gang, men det er ikke bra og ta for lett på det heller. Jeg har både negativ og nå sist, positiv, opplevelse med blødning.

 

Vil uansett råde alle til å få det sjekket - selv om det er normalt å blø under et svangerskap. Det enkleste er å kreve at legen din skal gi deg direkte henvisning til sykehuset, der tar de blodprøver og gir ultralyd!

 

Hadde legen min nektet meg noe som helst hadde jeg faenmeg bare byttet lege!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA for 1 1/2 år siden og da var testen positiv i 2-3 dager etterpå. Tror det tar litt tid for hcg nivået å komme seg helt ned igjen. Bare å si til legen din at du vil ha en UL! Dette har du faktisk krav på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...