Gå til innhold

Blødning betyr ikke katastofe bestandig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd pga blødning, og det var MYE rødt blod og levret blod(klumper) som kom ut! Men nei da, ingen tegn til at noe var galt. En liten baby med et hjerte som slo som bare det. Sorg ble til glede her i huset i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!! Gratulerer med graviditeten og spira som har det bra! Jeg har også termin i mai, og er veldig spent på om alt går bra.. :-)

Skrevet

Så bra!

Det er kjempestort å se et bankende hjerte på UL. Har selv opplevd blødninger med forskjellig utfall, men denne gangen har vi sett et bankende hjerte (uke 6-7) og skal tilbake i morra for oppfølging (uke 10-11). Da jeg gikk med junior hadde jeg 1000 spørsmål når jeg kom, men da jeg fikk se det bankende hjerte og et lite byks så hadde jeg ingen bekymringer mer :)

Skrevet

Fantastisk med slike innlegg også!! Jeg er en av de som har blødninger nå og er skikkelig bekymret.. Dette fordi jeg har mistet en gang før, da begynte jeg også å blø. De to gangene alt har gått bra har jeg ikke sett en bloddråpe før fødsel. ;-)

Skrevet

jeg har også hatt småblødninger i over en uke nå. Var på UL for noen dager siden og der så jeg et hjerte. Legen så at jeg blødde fra livmorhalsen og at alt var fint med barnet osv. Blør enda, men er ikke nervøs lenger :)

Skrevet

Så flott at ultralyd viste at alt var fint!

Beroligende å høre at andre har opplevd ulike blødningstendenser uten at det behøver å være noe galt.

Ble veldig redd selv da det også kom levret blod. Men brystene er like vonde etter to dager slik, så da regner jeg med at jeg fortsatt er gravid:-)

Er gravid for første gang etter mange års "jeg kan ikke få barn jeg", så det er veldig overveldende! Fastlegen nesten hoppet opp fra gulvet av glede da jeg kom til time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...