Mariell80 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Noen som har vert på ultralyd i uke 8 som ikke har sett hjertet, men som har sett det på neste kontroll?. Er kjempenervøs, legen mente det var noe der men ville ikke si det med hundre prosent. Er også litt usikker ang siste mens....
Seriøst Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hørtes litt merkelig ut egentlig. Jeg var nett på tidlig ul, trodde jeg va 6+3, men vi så ikke noe bankende hjerte.. Han sa at enten er ikke hjerte begynt å slå enda, at jeg ikke va fullt så langt på vei, eller så var det ikke noe liv.. Legen sa at fra uke 6-7 så pleide de se det ganske greit. Men det kan jo være du er litt kortere på vei enn du trodde, eller at ul-apperatet hans er på tide å skifte ut ;-)
Seriøst Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Når skal du igjen forresten? Jeg fikk ny time om to uker, ikke så kjekt å gå rundt å ikke vite noenting i to uker....
Mariell80 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Vi mente vi såg hjertet i dag, men legen ville ikke si noe sikkert. Vi såg at noe slo..Syns det var en merkelig lege...skal inn igjen om ni dager....
Mamma snart :) Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 hvis jeg var deg ville jeg dratt til fastlegen og tatt en hcg blodprøve. Så kommer du igjen to dager etter den første og tar en ny og ser om du har stigende hcg.Hvis den er synkende eller lav så vet du sikkert at det ikke er liv. Men er den stigende som jeg virkelig håper så er det tegn på at ting går riktig vei lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå