Gå til innhold

Nå har jeg tråkka i det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser lillemor sin barnehage fra vinduet.... Og jeg er grusomt misfornøyd med den.... Og så ser jeg at mini sitter der i husken, (20 mnd), ingen gir fart, eller tar henne opp.... Hun har sittet der i 30 min helt alene... Og det er bikkjekaldt ute.... Kjenner det koker over... Jeg ser henne godt herfra, hennes rosa lue....

Tar telefonen... ringer og sier med en skarp stemme at det er ganske kaldt ute, og synes mini har sittet helt i ro lenge.... "Hadde det vært mulig å aktivisere henne litt?" "Få litt varme i ungen?"......

Så sier hun... Det er ikke henne som sitter der.... Hun har ikke på seg lue, for hun har langt hår, så vi lånte bort luen til NN (gutt....)!!! "OK.... hmm... kremt... litt pinlig.... men hvorfor i all verden låner de bort lua til lillemor, som nettopp har vært syk i over en uke?????, Selv om hun har hår på hodet, så tar jeg med klær til barnehagen for at hun skal bruke det, ikke en annen!! For all del.... Har drita meg ut... hehehe... men uansett, få liv i den ungen som sitter der i rosa lua til jenta mi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi.. du får ta det som en god gjerning for den stakkars gutten som har vært overlatt til seg selv så lenge :-)

Skrevet

hehe litt pinlig ja, men de bør jo ikke latt noen barn sitte så lenge aleine å heller ikke låne bort klær til andre. snuppa ha rkommet flere ganger hjem med andre sine strikk enda vi har mange strikk i sekken og til og med en annen sin smokk enda hun har to stykker i barnehage. skjønner ikke det jeg.

Skrevet

hehehe de lo nok godt av deg i pausen sin =) Men du skulle nå ha bedt dem aktivisere den stakkars gutten istede, men det gjorde de vel likevel etter den overhøvlingen =)

Skrevet

i desse luse tider er ikke det å låne luer det lureste man gjør. Man kan stille spørsmål om hvorfor bhg. ikke har luer selv som man kan bruke og ikke andre barn sine.....

Ellers så er det berre bra at du passer på, kanskje til ettertanke for bhg. hehe

Skrevet

Ja, nå er alle ungene i farta.... men tror ikke jeg henter henne i dag, det blir for pinlig... hahaha... sitter her og ler og rødmer alene hahaha.... Hormoner!!!!!!!! (Ammetåke?)

Skrevet

For gjer det ikkje noko om ungane låner klær av kvarandre, MEN eg hadde ikkje lika at ungen min ikkje hadde lue på seg bare fordi nokon andre ikkje hadde tatt med lue til sitt barn!!

Og om du har tråkka i det syns eg nå ikkje, du ringte i god tru om at det var jenta di. Var ikkje noko bedre at det satt ein anna unge der uten å bli aktivisert da.

Det er lov å sei i frå. Min bhg ser helst at me seier i frå og dei seier i frå til meg hvis det er noko dei syns at ungane burde ha el har for mykje av osv.

Skrevet

hehe du får bare ta det med et smil og le av det i bhg. Så blir det vel fort glemt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...