nr-4-i-oktober Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Veldig greit å ha ja. Skal iallefall være sikker på at en får bruk for det hvis det ikke er i hus..
suski22.12.08 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Det burde du absolutt ha i hus.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar! Da blir det paracet her i huset også... Tenkte kanskje at man ikke ga paracet til nyfødt uten lege, og da må man jo ut av hus uansett... Men det er kanskje greit å ha ja :-) Kjøper dere noe annet? Sånn medisinsk? Eller holder det med paracet?
lille spira Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Hmm.. Det har jeg ikke tenkt på en gang.. Men hvordan vet dere når dere skal gi det!? Ved feber og sånn eller? Eller kanskje man bare vet det? hehe...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Litt flytende paracet eller stikkpiller er kjekt å ha, iallefall rundt vaksinene... Det fikk jeg erfare på den harde måten. Vesla fikk feber etter første vaksinen og vi hadde en 3 timers biltur foran oss. Mye gråt, men fant heldigvis en butikk på veien med flytende paracet til så små barn.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Man skal ikke gi paracet til babyer uten at feberen er høyere enn 39 grader
Gjest Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Jeg tenker ved feber ja, men jeg kommer nok uansett til å ringe/kontakte lege/legevakt før jeg gir, når babyen er så liten... De første mnd liksom... Førstegangs, så litt redd for å gjøre noe galt :-) Snørrsuger har jeg ikke tenkt på? Er det mange som skal ha det?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Snørrsuger er et must, synes jeg. Vi hadde god bruk for det med førstemann. Er ikke så lett å få det ut på annen måte. Og så er det veldig vondt å høre på at den lille er så tett, når det enkelt kan tas ut med snørrsugeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå