nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 vinter dress?skal ha til min 1 åring men de koster jo da-- hva har du kjøpt?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 har kjøpt reflex sin med utagbar ullfor eg
Raych Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Vi har Name It fra eldstejenta. Veldig fornøyd med den:) Generelt synes jeg Reima klær har dårlig passform, så vi er ikke fan av de klærne akkurat...
Raych Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Bhg der jentene går er heller ikke videre imponert over Reima. Spesielt ikke vottene. De er altfor lange, og barna klarer ikke å leke med dem. Litt vanskelig når votten fortsetter flere cm foran fingrene. Gripeevnen blir litt redusert. Luene har vi også fått hørt at bhg ikke liker. Da er det visst snakk om de luene som er både vind og vanntett. De sitter ikke tett nok rundt hodet og ørene, slik at vinden blåser rett inn i ørene på grunn av at det blir en "fold" som stikker ut på hver side av hodet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå