Hogne&Anneli Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hvor får jeg kjøpt Ticket to heaven vinterdresser?
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Fru Lyng. Ellers leste jeg at noen her inne bestilte dra Danmark og at det da ble billigere. Knallbra dresser!
Mom2Two Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 De selger dem også på Daisy i Oslo:)
Hogne&Anneli Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Da får jeg ta meg en tur på fru lyng. Annet bra å anbefale av vinterdresser? Titta litt på en dansk nettside, men blir det ikke toll, frakt, moms ved siden av? Eller er barneklær tollfritt?
~sjiraff~ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Ja var inne og kikket selv. De koster vel 1399 i norge, altså 300 kr mer. Men du må jo regne 10,7% toll og frakt og dermed er det ikke mer enn en 100lapp kanskje å spare. Jeg har prøvd både Troll, Reima og Ticket. Og jeg kommer nok til å holde meg til Ticket. Snuppa har brukt sin en sesong allerede, den ser helt ubrukt ut. Dessuten er de veldig drøye i strl. Så den vi kjøpte i fjor passer nok fint denne sesongen også.
Hogne&Anneli Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 FLOTT å høre fra noen med en del erfaring!! Spekulert veldig på hva jeg skulle velge. Alle ser ut til å velge reima, men har hørt at de ikke kom så bra ut i test allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå