Gå til innhold

Angående Tupperwarepartyer og andre partyer.../kjøpepress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på mitt første party snart. Har iherdig unngått det hele livet, har en følelse av at det blir kjøpepress og at vertinnen blir skuffet om man ikke kjøper noe...Er det slik eller hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke dratt på party om jeg ikke skulle kjøpe noe, tror jeg. Pleier å finne ut hva jeg skal ha på forhånd så kan jeg bare være sosial på partyet. Synes det er et merkelig fenomen med party, komisk faktisk.

Skrevet

Nei, kjøp hvis du vil -eller la være hvis du vil:-D

Skrevet

Det sies det ikke er det, men personlig så føler jeg det. Eller ikke press, men at jeg som venninne bør kjøpe en lliten ting......og det er vel igjen kjøpepress det, ha ha.

Derfor liker jeg ikke slike party.

Skrevet

Om jeg var fast bestemt på å ikke handle noe på forhånd, hadde jeg heller ikke dratt. Var på et party for noe interiør-stasj for et par år siden, og følte jeg måtte kjøpe en liten ting...så ja, da følte jeg nok kjøpepresset - ingen som sa noe selvfølgelig, men følte på det selv.

Skrevet

ja føler at jeg må kjøpe et eller rannet.

matboksene til tuppeware er helt fantastiske og anbefalles! ikke noe brun frukt oppi der nei :-)

Skrevet

Jeg har vært på noen party og har aldri følt noe kjøpepress. Virker som om alle jeg har vært hos har hatt party mest for å være sosiale og treffes:)

Skrevet

Har selv drevet med dette som konsulent/vertinne. Haaper at mine kunder ikke har handla fordi de foelte seg "presset", men fordi de likte produktene..(og tror og at det er det folk har gjort)

Har hatt partyer der folk har kjoept masse og der de knapt kjoepte en ting..Men det er jo sosialt og koselig (synes naa jeg)..Og en fin maate aa bli kjent med andre da den som er vertinne gjerne ber sine venner feks ta med seg sine venninner etc..Kan bli mye morro med jenter, shopping og vin

Skrevet

Jeg føler definitivt et press da, og unngår derfor helst slike partyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...