Gå til innhold

Men for helvette!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pinadø fått akutt diare!! Skal på jobb om en halv time, har tatt noe stoppende tbl, kan nesten ikke ringe til jobben nå å si at jeg ikke kommer. Lurer på om de karbonadene jeg spiste her om dagen ikke var helt gode.......huff....Jeg er så innmari tander i magen, frustrerende!

*gi meg styrke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, hva jobber du med? Gikk det bra på jobb da tro? Håper du går hjem fra jobb dersom du ikke blir bedre.

Skrevet

Klart du kan si du er syk, selv om det er rett før arbeidstid. Kriser kan oppstå for alle.

Dersom du feks jobber i helsevesenet, bør du i hvertfall ikke gå på jobb med diare. Det er jo ekstremt smittsomt dersom det er en magevirus.

PS ! Dersom det hadde vært karbonadene som var dårlige, ville du fått diareen innen 6 timer etter at du hadde spist de. Antakelig har du fått deg en magevirus.

God bedring =)

Skrevet

Det var helt uaktuelt å ikke gå på jobb, men jeg fant ut hva det kom av. Følte meg jo ikke syk i det hele tatt, og syns det var merkelig hvis det skulle være magevirus. Jeg har rett og slett spist for mye sukkerfrie drops! Er det mulig!??? Har gjort det samme en gang før, med noenlunde samme resultat, og sverget på å aldri mer gomle i meg en pose med sånt. Men.....det hadde jeg jo glemt.....inntil dette skjedde.

Gikk bra på jobb, de stoppende tabl jeg tok funket. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...