heisand? Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 til en på 13måneder. er ikke i barnehage. dette trengs på trilletur og tur i butikken
heisand? Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 er vel litt vel tidlig med voksien og ullundertøy og lue og votter? oslo
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg hadde bare kjøpt en ok jakke og dratt frem posen jeg (ikke erfaring med voksi, men dunposen vår funket fint, og ble det varmt dro jeg bare ned glidelåsen litt). Skal man likevel ha en dress for lekebruk utenom, så kan man jo evt bruke denne uten pose.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 fleece kanskje? eller tynn parkdress......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå