Mamman til AM&JS Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Er det greit å bruke??? Aldri tidligere fått dette under svangerskapet..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg fikk det i forrige svangerskap, og trodde at dette var ok for gravide å bruke.
mumtobe09&10 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Det fikk jeg nettopp utskrevet av min fastlege, og var da klar over at jeg var gravid. Så ja, det kan du ta
Mamman til AM&JS Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Alltid fått trimetoprim jeg...*tror det var det, det het*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Haha, ja jeg måtte også lese det to ganger før jeg tog'an ) Øynene går litt i krøll av og til...
Skravlefruen med huleboer Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Har du lest hva som står på felleskatalogen.no? I utgangpunktet er dette et "trygt" legemiddel å bruke når man er gravid. Regner med du behandles for en urinveisinfeksjon ??!!?? Er skeptisk til all inntak av legemidler, kottilskudd og "helsekost"/naturmidler når man er gravid. Som regel vet man ikke hundre prosent bivirkningene og virkningene på fosteret. Det står som oftest at fosteret mest sannsynlig ikke vil ta skade av at mor bruker legemiddelet, men det er ingen garanti. Derfor tenker jeg at det er best å veie opp hva som er det beste for deg og barnet. Dersom det "feiler deg noe" som kan vente i forhold til behandling eller som kanskje kan gå over av seg selv - så er det kanskj ebest å ikke ta i mot behandling. Sier ikke at dette gjelder ditt tilfelle - hvor du faktisk må ha behandling - som som en generell "regel" :-) God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå