Gå til innhold

Svaaaaaak strek. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM om fire-fem dager. Tok en test til morgenen (clearblue) og kan se en svaaak strek. LIke bred som kontrollstreken men måtte "studere" den for å se streken. Etter tyve min var streken helt tydelig men dette gjelder ikke eller hva? Tør ikke håpe på noe. Noen som har erfart at de faktisk er gravide selv men nesten usynlig strek? Tusen takk om du tar deg tid til å svare;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er gravid. Har hørt at det må være hcg i urinen hvis det skal bli strek med farge. Så hvis det var farge på streken som kom før 20 min er du nesten sikkert gravid. Gratulerer og lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Tør liksom ikke helt tro på dette. Har sett flere her inne som sier de har sett streker og så kommer tr like etterpå. Noen snakker om skygge-streker. Hva er forskjellen? Streken var lyseblå og like bred men som sagt veldig, veldig svak med en gang. Etterpå en helt tydelig strek. Åpnet t.o.m testen:¤. Nå sitter jeg her da og leter etter symptomer;)

Skrevet

En skyggestrek er grå eller fargeløs. Så jeg er ganske sikker på at du er gravid. Gå å kjøp en CBdigital å ta den, så slipper du å lure. Symptomer trenger du ikke å ha selv om du er gravid. De kan komme senere, hvis du ikke har noen allerede da?

Skrevet

du skal ikke kunne tyde noen skyggestrek i det hele tatt viss du ikke er gravid :) jeg tror du er gravid!!!

lykke til.

Skrevet

Hei igjen og tusen takk for svar! Blir jo litt optimistisk etter å ha lest dette;). Har vondt i ryggen (har det mye til vanlig også) og litt små-kvalm etter å ha spist. Men syns jeg kjenner veldig godt etter;0. Dette er min 4pp men litt uvant ettersom jeg har blitt gravid umiddelbart i mine andre svangerskap. Men absolutt ikke noe å klage over når jeg ser hvor lenge andre prøver. Blir bare så spent og utålmodig og blir litt irritert på meg selv over å kaste bort masse penger på tester

Skrevet

hei. Synes du skal ta en Cbdigital imorgen og oppdatere her etter på. *krysser fingrene*

Skrevet

God morgen! Istedenfor å vente et par dager tok jeg selvfølgelig en ny test imorges. Må legge godviljen til for å se antydning til noe men etter tyve minutter er den positiv som bare det. Vet jo at en skal se vekk fra resultat etter ti min men allikevel, hvorfor skjer dette? Har ikke IKM før søndag eller mandag så er ute i tidligste laget;0. Har ikke så lett tilgang på apotek så får ikke tak i digital test før i helga.....

Skrevet

Hvilket merke test brukte du? Tror du sikkert er gravid. Samme resultat to ganger er jo litt rart hvis du ikke er det. Ikkesant? Jeg har testet en del og ikke vært gravid. da blir det ikke en svak strek engang 20 min etter. Jeg sjekker den noen ganger flere timer etter, kan fortsatt ikke se noe strek.

Skrevet

Syns også det er litt rart ja men testene er fra samme pakke(clearblue). Tok nettopp en eggløsningstest og der er test-streken nesten like sterk som kontroll-streken. Blir snart sprø av meg selv. Kaster bort mye tid, penger og ikke minst energi på dette. Har vært bortskjemt med å bli raskt gravid tidligere så uvant med flere perioder.

Skrevet

Opplevde nettopp det samme! Svak strek på billigtesten, men det var farge og jeg så streken. Det var fire dager før IKM.

Testet positivt på CB digital i dag (IKM)!!!! Du er nok også gravid :-)

Skrevet

Gratulerer!!!! Begynner nesten å lure på om det jeg så bare var innbilning. Jeg måtte legge godviljen til for å skimte noe i rett lys;0. Ca tyve minutter etter er det en klar og bred lyseblå strek i både test igår og idag. Får kjøpe en digital i helgen. Litt ulik lengde på syklus men ift eggløsning er det IKM søndag eller mandag. Har så kjempelyst til å bli gravid men er redd jeg blir skuffet igjen;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...