mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 I mangel på å ha noe å gjøre, fant jeg ut at jeg kunne stappe noe oppi stelleveska jeg har hengende på vogna og ellers sikkert kommer til å dra med meg over alt... Hva synes dere er greit å ha oppi denne?
ajate *høygravid* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Ekstra bleier selvfølgelig Noen små poser til å ha brukte bleier i, slik at det ikke lukter sånn hvis man skifter et sted hvor søppelbøtta ikke er helt lukket. En liten zinksalve (anbefaler weleda), et par stoff bleier til gylpeklut og ev. tørke numsen med. Ekstra tøy, vaskekluter. Når baby ble litt større var det ok å ha noe leketøy, m.melkerst./fruktmos el. noe mat med. Kommer litt an på hvor langt man skal osv. på hva jeg har pleid å ha oppi den
Grateful mom Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Her er det vi har i stelleveska vår; 3-4 bleier våtservietter (luksus på tur..) Noen få mesoft (vet aldri om man får bruk for det!) Gulpeklut En liten flaske med babyolje Ekstra body og evt strømpebukse (kan jo gå lekk) 1-2 leker Siklesmekke (hun blir så kald hvis klærne blir våte, og det blir de når hun sikler) Kulepenn Vannflaske (til deg som ammer spes..) Engangs stelleunderlag Verken mer eller mindre!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 I stelleveska vår er det: 3-4bleier våtservietter Libero engangssmekke sikleklut ekstra body+ strømpis 1-2leker stelleunderlag+håndkle rull med brødposer ( til å kaste bleia i) penn Tror ikke det var noe mere gitt;)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 -Bleier -våtservietter -2 gulpekluter -sutt -et ekstra skift klær -bæsjeposer til hund (til å ha rundt brukte bleier, putte gulpetøy i osv) -ammeinnlegg -purelan brystvortesalve (denne hadde jeg med over alt når frøkna vår var baby, den brukte jeg både på sår stump, på såre pupper og som lipgloss) -en liten leke -siklesmekke -ekstra topp til mor (i tilfelle man lekker eller blir gulpet veldig på) Dette er for de første mnd da når babyen blir større så trenger man jo mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå