Gå til innhold

Til "prinsessemor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Gi meg beskjed på fredag om hva du har valgt og hvordan det har gått. Valget er kjempet vanskelig. Håper jeg aldri må hit igjen. Kjenner nå at jeg vet ikke om jeg klarer abort. Redd for at jeg en gang i fremtiden kommer til å angre og lure i mai på om hvem det var som skulle kommet. Skal til legen nå etterpå for en ny prat, han har vært helt fantastisk. Sitter med papirene om abort i hånden... Som regel ordner vel alt seg, eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :-)

Lykke til hos legen :-)

Akkurat nå så er jeg positiv, men så faller jeg ned i grava igjen, helt jævlig, blir så sliten. Jeg er jo 12 uker på vei til søndag, jeg trodde jeg hadde lengre tid på meg men han mente jeg var 1 uke lengre. Er jo helt forferdelig å vente til det lengste også, men kroppen romler veldig.

Jeg bestilte aborten for 1 uke siden for da vet jeg at jeg kan trekke meg og føler at det har roet det veldig, men valget må jo taes senest fredag kl. 9.30 for jeg har time kl. 10. Skulle ønske jeg kunne blitt låst inn til uke 20 eller noe for da hadde vært for sent og da er valget tatt. Har også bestil time på riksen 25 sept. for duotest da jeg er 39 når nurket kommer. Er også redd for at jeg ikke skal få tid til de 2 jeg har, tenker så mange rare tanker, men det vet du jo alt om ;-(

Dette er ihvertfall siste sjanse for oss så det blir da med de 2 barna!

Lykke til med ditt valg, hører gjerne ifra deg også :-)

Klem

Skrevet

Heisann!

Gikk veldig fint hos legen. Hadde en lang prat med han og jeg gikk til han begge de andre sv.skapene så han vet hva som har skjedd. Det har roet seg for meg også nå. Tror jeg ringer i morgen og avbestiller timen fredag, så får det gå som det går. Har gjort meg noen erfaringer med de to forrige så jeg føler jeg stiller litt sterkere nå. Legen mener jeg er ca 7 uker nå, husker ikke helt siste mens. Men nå lurer jeg på om jeg kjenner liv? romler i magen og noen ganger som om det er en fisk som svømmer rundt... Jeg har også tenkt mye på de to andre. Men som vi har kommet til at vi må sette av tid til dem. Evt ha en fast dag i mnd hver hvor en av oss kan ta med en på noe som den liker. De kommer jo også til å få mye glede av hverandre etterhvert. Det er nok bekymringer vi påfører barna.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...