Gå til innhold

EN STOR KYNNER HELE DAGEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kynnerne mine har kommet å gått sånn som kynnere flest! I går kveld, i natt og i dag har jeg hatt konstant hard mage med litt mensmurringer inni mellom. Rart ? Hva kommer dette av da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også. Jeg har nå hatt en kynner fra mandag eller noe sånt. Kjenner jeg har det om natten også... Det er visst Braxton Hicks kontraksjoner iflg. jordmor, og ikke helt uvanlig. Veldig ubehagelig! Nå skal det nevnes at jeg har veldig mye kynnere og har hatt det siden uke 17. Er sykemeldt nå pga kraftige, vonde og sånne sammenhengende kynnere.

Hos meg går det over etter noen dager hvis jeg er flink til å slappe av.

Skrevet

sånn har jeg hatt det denne uk og. tror det er modning på gang! håper det ihvertfall :o)

vondt og slitsomt ja.

Skrevet

Ja, får håpe det fører til modning i hvert fall, så disse smertene ikke er helt unødvendige. =) Jeg skal til JM i morgen å sjekke modninga mi. Håper så veldig på et positivt svar. Forteller hun meg at det ikke er tegn til modning på meg, tror jeg at jeg begynner å gråte. haha =)

Skrevet

hvor langt er du på vei mathilde?

Skrevet

Har det sånn jeg også, merket det de siste dagene. Er 10 dager over termin... Om natten er magen sinnsykt stram, litt bedre på morgen og formiddag og så veldig stram på ettermiddag og kveld igjen. Ubehagelig, og håper det har effekt på livmorhals osv....

Skrevet

Jeg er 37+6 =)

Gikk 10 dager over tiden med første, så jeg er nok litt besatt av dette med modning for tiden. Håper og håper at noe skal skje i hvertfal rundt termin. ikke laangt over. =)

Du da ?

Skrevet

Oj, det er jo så slitsomt å gå over tiden. Gikk 10 dager over med nr 1, og det tok på ! Har du vært på overtidsvurdering osv da ? De sjekket vel modning da ? Var du ikke moden ?? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...