Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv blitt fortalt mye rart! Alt ifra LeeAnn Rimes til Krusty the clown;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelina Jolie...med hakket mindre pupper og ikke så stor munn...

Skrevet

Eva Longoria. Med enn mye fyldigere bakdel;)

Skrevet

Vet ikke, Miss Piggy kanskje? I alle fall i nykker. ;)

Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på Maria Bonnevie, ser det ikke selv, men det kunne jo vært verre :)

Skrevet

På en sånn bildegreie på nettet lignet jeg visst på jamie Lynn Spears.. Hurra.. :P Eneste jeg kunne se var at vi hadde haka og nesa på samme plass på bildet.. Hehe, så stoler ikke såå masse på det.

Skrevet

eg ligner på hu dame-trollet i fraglene.. tjukk og god:):):):)

Skrevet

Det er mange som sier jeg ligner på Bjørk fra Island. Har også blitt stoppet for skrive autografen min som "Bjørk" Så da må jeg nok ligne på henne da.

Skrevet

Folk sier Christina Appelgate. Da blir jeg sur, for jeg synes ikke hun er fin:-(

Skrevet

Har hørt at jeg ligner på Cristina Ricci. Jeg kan faktisk se det selv, og.

Skrevet

Renee Zellweger. Vet ikke om jeg er enig i det selv da

Skrevet

Da jeg var 15 sa alle at jeg liknet på Haakon Magnus, ikke så veldig artig det akkurat siden han er feil kjønn.

Skrevet

For mange år siden fikk jeg ofte høre at jeg lignet Lene Marlin, dengang jeg var blond.

Nå ligner jeg vel bare meg selv tenker jeg.......

Skrevet

Jeg får høre ganske ofte at jeg ligner på Katherine Heigl fra greys anatomy. Jeg synes at hun er såååå vakker så skulle gjerne se ut som henne, men kan ærlig talt ikke se noen som helst likhet!

Skrevet

Hehe- Krusty the clown ja, kanskje du bør revurdere frisyren, HI? :)

Jeg har fått høre en del ganger at jeg ligner på Mona Grudt (f.eks da jeg startet på et fag på universitetet var det ei jeg ble kjent med som sa at hun hadde tittet på meg hele første forelesningen og prøvd å avgjøre om det var Mona Grudt eller ikke;), Carmen Electra og Shania Twain. Ellers også fått høre at jeg ligner på Tess i LaCream og cecilie Lynum (tidligere tv2-programvert og modell). Fellesnevneren er vel at de alle har langt, mørkt hår. På gata i Italia ble jeg stoppet og spurt om jeg var en eller annen tsjekkisk modell jeg aldri hadde hørt om, men som visstnok var stor i Italia da.

En del pene damer med andre ord, så bør vel si meg rimelig fornøyd med det..!:)

Skrevet

Får høre at jeg ligner Grace Kelly, gammel filmstjerne, synes hun er utrolig vakker og blir selvsagt supersmigret over et slikt kompliment. Men synes vel også at "originalen"rager mange fot over meg i skjønnhet, he-he ;0, men er ganske fornøyd med meg selv uansett.

Skrevet

har fått høre at jeg ligner liv tyler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...