Gå til innhold

Reagerer jeg med rette tro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom ungene hjem med sprøytestikk i arma.Di fikk vaksine,og det er jo fint.Men,det jeg reagerte på er at vi på forhånd ikke hadde blitt informert om dette.Ikke en lapp,ikke et ord i boka vi sender med,ingenting.Å hun ene hadde vist kast opp av det hele.

Er jeg teit nå som er sinna på manglende info fra skolen?

Ble jo sendt med lapp i dag da,om bivirkninger osv.Men hadde jo vært noe å kunne forberedt ungene om det på forhånd å....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke teit som er sint på skolen nå.

 

Trodde de var pliktig til å informere om slikt og at vi som foresatte må bekrefte skriftlig om de skal ha vaksinen!

Sånn funker det iallefall her.

 

Ingen som får uten foresattes godkjenning, og det skulle bare mangle.

Skrevet

Det var da merkelig måte å gjøre det på!!! Her får vi lapper i gooood tid i forveien som skal underskrives. Har ikke ungene levert underskrift... så får de heller ikke vaksine!

Skrevet

Når vi tenker etter så har vi vel skrevet under på vaksineprogram for leeeenge siden.Men alikavell mener jeg vi skal ha beskjed om sprøyter og slikt på forhånd.Har jo flere unger,og da var det jo slik.

Liker ikke at jeg blir tråkka over.Jeg føler virkelig at di har tatt over helt her.Det er flere ting...Men jeg sendte med et surt skriv i boka deres,og tenker jeg får undskyldninger i fleng tilbake.Vist ikke går jeg til rektor.NUH er det nok tenk.Å jenta var blå på arma.Så jeg aner at hun var mer enn redd,siden jeg ser blå ring der sprøyta ble satt.

Greit nok at ungene skal lære seg ditt og datt for å klare seg selv en dag.Men å ikke la meg forberede di,det tok kaka!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...