Endelig mamma! Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Synes det er så stille fra dem med termin før 17. september her. Kan jo ha noe med at jeg henger her hele dagen da, men likevel. Hehe.. Selv er jeg -1 dag i dag, hadde termin i går. Kjipe saker altså...
Lillepusen-78 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg er her ;-) Er 10 dager over termin.... Skal på overtidskontroll på føden fredag, og er spent på hva de sier....
mammaen til Benjamin :) Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Skulle ønske jeg var på føden... 6 dager over termin i dag, og nå er jeg leeeeeeei. Har ikke noe lyst å gå en uke til for å si det sånn. Men ingen tegn på at noe skal skje snart heller desverre. Så jeg får vel bare smøre meg med enda mer tålmodighet
Septemberprinsen Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg er 7 dager over termin i dag, og var på min andre time med modningsakupunktur i dag. Håper det hjelper, men det ser ut til at han har bestemt seg for å være der inne en stund til. Dessverre ingen tegn på nært forestående fødsel enda. Akupunktøren mente fødselen ville sette i gang i løpet av dagen/natten, men det gjenstår nå å se... Ellers skulle vi forsøke med en ny time med akupunktur på fredag, så kryss fingrene for meg, jenter. Skal på overtidsvurdering på føden i morgen, så er litt spent på hvordan jeg ligger an i løypa.
9nakr Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg er her også - 9 dager i dag. Øyner et lite håp om at noe kan skje før overtidstimen på mandag 22.9, siden slimproppen gikk i dag. Absolutt ingen garanti om nærstående fødsel, men det er jo lov å leve i håpet!
Endelig mamma! Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Jøss, da er jeg jo nesten heldig, som bare er en dag over termin Får håpe det skjer noe med oss alle snart, er virkelig ikke gøy å gå over termin... Lykke til alle sammen
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 11 dager over termin! Skal på overtidstime på A-hus til fredag... Hadde vært fint om det ble litt action i natt
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Henger trofast med jeg også. er 5 dager over i dag en uke igjen før jeg settes igang. Ingen tegn til at han vil ut på egen hånd...
Smilemia Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Jeg er også her. 14 dager over termin i dag...rimelig lei kan du si. Men jeg har vært på kontroll i dag og blir satt igang i morgen tidlig..så nå ble det plutselig litt virkelig det her. Legen strippet meg ganske bra i dag, så nå sitter jeg her med en del uregelmessige rier og håper at det skal ta seg opp i løpet av natten så jeg slipper hele modningskuren i morgen :-) Lykke til alle sammen. Snart har vi de små nurkene her. Gleder meg til å bli 2barnsmamma :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå