Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt blødninger, derfor tok jeg blodprøve av hcg verdiene. jeg var 5 veker og 4 dager når jeg tok testen. verdiene var 23900, er dette veldig høgt, jeg var sikker på at jeg skulle miste denne gangen, men kan hende lykken står meg bi..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne verdien er kjempefin! Har funnet disse verdiene på en nettside

5 uker: 18 - 7,340 mIU/ml

6 uker 1,080 - 56,500 mIU/ml

og det viser jo at du ligger akkurat der du skal :-) Skal du til ny måling 2 dager etter første måling? Normalt tar man ny prøve etter 2 dager for å se om man har en normal stigning (verdien skal vanligvis dobles hvert 2.-3. døgn) hvis man skal utelukke at det er noe galt på gang med fosteret. Men når det er sagt, er det jo veldig vanlig med tidlige blødninger, og den verdien som er målt er jo veldig bra. Lykke til videre!

Skrevet

Jeg skal ikke tilbake for 7 dager etter første måling. Lenge å vente... Men er litt mer positiv nå en jeg var tidligere.

Skrevet

Hcg har et veldig sprik på hva som er normalt å ikke. Jeg er 5 uker på vei og har verdi på 2600 og fått beksjed om at det er normalt....min vennine hadde på 19 000 samme uke og fikk beskjed om at det var normalt.... så tror det meste er bra bare den stiger jevnt>:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...