Gå til innhold

Barnevakt - hvilken pris?

♥ To gutter ♥ en jente ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på hvor mye vi skal betale barnevakten vår. Hun skal passe våre to barn fra middagen starter kl. 18, dra hjem til oss med dem når de skal legge seg og være hjemme hos oss til vi kommer hjem (ca 2). Hun er forøvrig en ansatt i barnehagen. Når vi spør sier hun at hun ikke vil ha noe, men det skal hun selvsagt, vet bare ikke hvor stor sum vi skal tilby. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

broren min skal passe våre to unger fra ca åtte på kvelden til dagen etter når vi har stått opp og sånn. han får 500kr.

vil hun ikke ha penger så kan dere jo kjøpe en gave til henne kanskje? eller ett gavekort på 500 ett sted kanskje...

Skrevet

Vi har leid inn to barnevakter fra et firma. De skal sammen passe 6 barn i alderen 1,5 - 6 år og 2 spedbarn, i 7 timer. Dette får de betalt kr 100,- pr time for. I tillegg spanderer vi mat på dem. (ikke bryllupsmiddag)

Skrevet

her skal barnevakta få 500kr,passer da fra ca 20.00 til utpå natten når mamma og dem komemr hjem,skal passe våre små som er 1,5år og 3,5 år,samt søsteren min på 9år og dattera til gubben på 7år,men de eldste passer vel seg selv mest,så er bare våre barn som trenger å legges og passe ordentlig på om du skjønner,samt han får mat og snop og i det hele tatt han som skal være barnevakt er en nabo ggutt som har vært barnvakt før og ungene kjenner,han ville ikke ha penger,men vi blir å gi han.

Skrevet

Hmmm. Dette har jeg også lurt på.

Vi skal ha barnevakt hele dagen til vår 5 mnd gammel baby. Mulig barnevakten må være med oss når vi drar av gårde til selskapet og sitte i en av salongene i tilknytning til selskapslokalene.

Hadde tenkt å betale henne 1000,- kr. Er søsteren til en god venninne. Hun får selvsagt mat og drikke hele dagen!

Skrevet

Synes dette med å skaffe barnevakt er såå vanskelig!! Alle venner og familie er jo i bryllupet. Barnevaktfirma - hm... Finnes det i stavanger?? hvordan finner jeg ut det??

Skrevet

må jo ikke gi henne penger! du kan jo kjøpe noe til henne!

Skrevet

jeg lurer på å gi henne et gavekort på spa-behandling, massasje eller noe.. vet hun har "nok" penger selv..

Skrevet

setter virkelig noen ett barnevaktfirma til å passe barna?? syns det høres helt sykt ut!!! sette vilt fremmede folk til å passe barna sine..

har man ikke barnevakt til man skal gifte seg så får man spørre noen som skal i bryllupet om å dra tidligere hjem med barna.

naboer kjenner som regel barna litt,og dere kjenner de,

så kanskje de kunne passet dem?

eller en barnahageansatt det barnet går?

hadde ALDRI satt noen fremmede til å passe barna mine iallefall.

sikkert noen her som syns jeg er skikkelig dum nå,men helt ærlig,hadde det satt FREMMENDE folk til å passe barnet deres???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...