Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg lurte på å kjøpe str L ti jr på 8 mnd. De er fra 1-3 år. Det jeg tenker er at nå frem til han blir året, så er det jo mest når han sitter i meisa eller på bakken. Da gjør det vel ikke så mye at de er store ? Dessuten skal det jo være plass til tjukk sokk inni. Str M er 6-18 mnd, men jeg lurer på om de fort blir for små ? Nå har han egentlig ganske store bein, og i sånne H&M mokkasiner har han 20-21 som passer helt fint. Hva tror dere ?
Koala *g07* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vi kjøpte den M str, og det var mer enn stort nok. Så fort de begynner å gå må man ha andre sko.
HTC Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg kjøpte str L til min 10mnd i fjor vinter. Den passet fint, men ble minimalt lite brukt. Bhg likte ikke løsningen og sa hun skled så mye på de i snø/is. Vi endte opp med å kjøpe nye sko og de flotte Stonz skoene ligger bare i skuffen :-/
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hmm. Men nå i høst kommer han til å sitte mye i bæremeis og sandkasse, da er det jo greit med bare sånne "sokker" eller ? Ser for meg at sko blir klumpete og store for han enda - og noe må han jo ha på beina.... Men skal kanskje gå for M da.
HTC Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Mulig det holder med M. Har de ikke cm mål på siden? Det er egentlig rart de lager de opp til str 3år, når de er ubrukelig å gå med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå