Gå til innhold

Nå er jeg i tvil jenter..hjeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått både dagmamma og familiebarnehage.

hva ville dere valgt

alt 1: dagmammaen skal komme hjem til oss hver dag. hun skal vaske noen timer hver fredag...hun virker kjempeålreit

alt 2: familiebarnehagen, er litte stykke unna. men ikke veldig langt...null stress for meg å hente, men blir litt stress for sambo å levere i to forskjellige bhg om morgningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes jo veldig kjekt ut med vaskingen da*hihi*

men klarer du å slappe av når et fremmed menneske skal være hjemme hos dere så mye da?

Skrevet

DAgmamma siden han er så liten. Familiebhg eller storebror sin bhg om ett år.

Skrevet

Familiebhg:-)

Skrevet

Alt 1.

Hadde det ett år vi ventet på bhg plass. Fantastisk deilig løsning!

Skrevet

Familiebarnehafe uten tvil! Da vet du på en måte hva du får. Jeg hadde overhodet ikke vært i tvil!

Skrevet

Om dette er en dagmamma du føler du kan stole på så hadde jeg så absolutt valgt henne. Kanksje hun til og med henter eldstemann i bhg. om det skulle knipe med tiden en dag.

Jeg har dårlig erfaring med familiebarnehage. Jeg fikk en engstelig gutt i årevis etter at han hadde vært der i noen mnd. bare. Så utrolig mye som ble ødelagt.

Men det er klart at om du har kjennskap til denne bhg. og hvordan den drives så stiller jo saken seg anderledes.

Uansett så synes jeg at dagmammaen virker mere praktisk for dere. Hun er hos dere, samboeren din slipper å stresse seg i hjel. Vaskingen er bare en bonus, stooor bonus.

Skrevet

dagmamma hjemme hos dere; selv om jeg normalt velger bhg.. han er så liten enda, at dersom du VET hun som kommer hjem er snill-og kan vaskel litt, hadde jeg valgt dette for en periode, og stset påå få begge inn i samme bhg etterhvert

Skrevet

Du sier dagmammaen skal komme hjem til dere, er det bare deres barn hun skal passe da? Blir jo ikke mye å leve av for henne med dagmammalønn for bare et barn vel?

Skrevet

Vi har snakket om at hun kunne passet et barn til her hjemme..

Skrevet

jeg kjenner henne ikke fra før, så jeg vet ikke..

Skrevet

Høres jo deilig ut med dagmamma som vasker da;) Tror jeg hadde gått for det siden han er så liten enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...