Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Vi har vært sammen i ett halvt år nå, og er ennå på "glad i deg, massemasse"-stadiet. Jeg er så redd for hva som skjer om jeg sier det, og han ikke sier det tilbake liksom, skikkelig angst. For en mnd siden var vi i bursdag, og han ble (ikke meningen, og veldig flaut) kjempefull. Da, når jeg kom å la meg (han hadde sovet litt) mumlet han "elsker deg", og sov videre. Men så tenker jeg at kanskje han ikke mente det, eller at han trodde jeg var en annen, eller at han sa det bare fordi han var full. Er så sinnsykt redd for å si det (og vil jo at det skal være i en skikkelig setting, ikke bare i fylla på dass liksom), også få en sånn pinlig taushet og litt bortsnakking også bye-bye fordi jeg er masete og dum... Hjelpes. Har aldri sagt det til noen før heller, er litt stort for meg om dere skjønner.
Mamsen86 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Ååå, kjenner meg igjen på den der altså.. Jeg har heller aldri sagt "jeg elsker deg" til noen, selvom jeg kanskje har følt at jeg har elsket personer liksom. Jeg sa det til og med aldri til min store, første kjærlighet.. Vet ikke hvorfor, jeg bare klarte det liksom aldri. For meg så er det skikkelig stort og skikkelig spesielt, og det skal ikke bare sies for å bli sagt, liksom. Eller nå juger jeg litt faktisk, jeg og pappaen til jenta mi sa det engang i fylla på et utested. Vi hadde krangla skikkelig, og han ropte sånn "skjønner du ikke at jeg elsker deg?", og jeg skrek tilbake "jammen for faen, jeg elsker jo deg å!", men det tells ikke.. Det er den eneste gangen jeg har sagt det, og det kom ikke fra hjertet. Uff, jeg vet ikke.. Men man merker det vel? Når det er det rette tidspunket liksom? Aner ikke.. Jeg har aldri følt det, at det har vært riktig.. Så jg aner virkelig ikke. Men man må jo bare hoppe i det? :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 det sies at sannheten kommer fra fulle folk ;D Bare si det du
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Ja fylla teller liksom ikke, selv om de sier det er da sannheten kommer... Nei huff, må vel kanskje prøve. Men er så redd for å bli sittende igjen alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå