Gulosten™ Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Har sikkert vært oppe før, men samma søren kan det være:) Hadde positiv el-test mandag kveld og tirsdag morgen, mener bestemt den var positiv i dag også, men noe svakere strek enn før. Teststreken var altså sterkere enn kontrollstreken i dag og, men de var svakere. Hadde sez lørdag, søndag og i går kveld. Men skal ikke slutte helt enda tror jeg.. Hehe. Hvor mange dager bør det nå gå før jeg tester? Har veldig ustabil syklus, så har ikke noen fast IKM å gå ut i fra:)
anjaslilje Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 hm aner ikke.. men d lurer jeg også på. men hva er greiene med at dere tester med EL tester? skjønner ikke den jeg. lenge siden jeg var aktiv her inne så myye å få med seg igjen Men nå er vi i 1 PP spennende! Jeg hadde EL 11 sept. når kan JEG beg å teste? evnt teste m EL test?
Gulosten™ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg tester med eggløsningstester mest for å finne ut at jeg faktisk har eggløsning og når den er:) Har veldig ustabile sykluser så det er greit å vite det sikkert.
Gulosten™ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Noen som kan hjelpe oss i kveld?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Du får fortsette med EL-testingen til den blir neg. Hvis den blir negativ i morgen så hadde du nok EL i dag, eller så har du det i morgen. Og da kan du teste onsdag eller torsdag om 2 uker. Masse lykke til!!
Babyønske �� Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Det skal gå 14 dager(+/- et par dager) fra eggløsning til mens. Ikke fra positiv test, men fra eggløsning. Så begynn å tell den dagen testen er negativ. Hvis du mener teststreken var svakere i dag, har du mest trolig eggløsning nå, og det neste døgnet. Så da kan du beregne lutealfasen fra i morgen og 14 dager frem. 1. mensdag skal ikke tas med i lutealfasen.
wowo Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Hei Står en del om dette på: http://www.pernille.info/faq_gravidtest.htm#2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå